TAHNIAH, DEMI CINTA, SITI NORDIANA TERIMA LAMARAN EZAD UNTUK BERSAMA HINGGA KE AKHIR HAYAT !

PELANTUN lagu Demi Cinta, Ezad Lazim yang merasa selesa dan serasi dengan Siti Nordiana (Nana) berhasrat untuk ‘melamar’ bekas juara program realiti Gegar Vaganza musim kedua (GV2) itu.

Hasrat itu dizahirkan oleh Ezad atau nama penuhnya, Mohd Rohaizad Mohd Lazim demi melengkapkan pembikinan album mininya yang bakal dilancarkan tahun hadapan.

Disamping itu, Ezad juga menjelaskan ianya bertujuan untuk memenuhi permintaan daripada kalangan peminat mereka sendiri yang ingin melihat gandingannya dengan Nana.

“Memang banyak permintaan yang mahu kami bergandingan. Perkara ini sudah saya usulkan kepada Nana dan dia memberikan lampu hijau. Nana memiliki bakat dan kualiti vokal yang baik, malah saya optimis gabungan suara kami akan menghasilkan kerjasama yang membanggakan,” katanya kepada BH online.

Tambah bekas vokalis Exist ini lagi, keserasian itu tercipta selepas mereka sama-sama menyertai GV2. Malah kerjaya nyanyiannya juga menunjukkan peningkatan selepas menyertai program realiti itu.

“Saya berharap dapat mencipta lebih banyak kejayaan pada tahun depan. Alhamdulillah, tahun ini lagu Demi Cinta yang saya hasilkan bersama Mohd Yassin dan lirik Iman Imran meninggalkan impak tersendiri kepada perjalanan kerjaya saya.

“Sebelum ini, hampir lima tahun saya terkapai-kapai mencari arah apabila beberapa single yang dihasilkan tidak mendapat perhatian,” tutur Ezad penuh rasa syukur. -MYNEWSHUB.CC

Sumber Asal 

<artikel seterusnya>

LAIN MACAM NI. TAKUT AWEKNYA KENE NGORAT DENGAN LELAKI LAIN, LELAKI INI BERUSAHA UNTUK MENGGEMUKKAN AWEKNYA INI. APA YANG DIA LAKUKAN SAMPAI AWEK TU GEMU BUAT RAMAI NETIZEN GELENG KEPALA

Banyak kisah cinta di dunia internet antara dua insan yang cantik dan tampan, bahkan banyak lelaki-lelaki yang mati – matian mengajak aweknya untuk diet biar nampak cantik.

Berbeza dengan lelaki dari Guang Zhou ini, Lelaki ini terlalu cinta dengan kekasihnya, yang asalnya 50kg, sekarang aweknya dia “rawat” sampai jadi 90kg!

Setiap hari, pagi, siang, dan malam, bahkan snack tengah malam setiap hari mereka makan. Sebelumnya kekasihnya dijuluki bunga terindah, tapi sekarang, malah jadi bunga yang penuh segar begitu!

Ini nih foto ketika pacarnya masih 50 kg!

▼Dia akhirnya melamar wanita yang sudah “Dirawat”-nya itu

▼Dihadapan banyak orang, dia mempersembahkan bunga coklat untuk wanita yang dia cintai. Pacarnya terharu mendapatkan kado kejutan seperti ini!

▼Tentu saja gak lepas dari cincin nikah!

▼Pacarnya ini sudah lama ingin cincin nikah yang ini dan jawabannya adalah “YES I DO”!

▼Pada suasana mengharukan dan romantis ini, dia menerima ciuman pertama oleh pangeran baju putih ini 😀

▼Wohoo! Selamat mas kamu berhasil! Mereka mengambil foto bersama untuk kenang – kenangan dan dipakai buat menikah nanti

Dia tidak lupa mengatakan kalimat penting untuk pacarnya,”Biarkan aku menemai kamu keliling dunia sambil makan, makan bareng seumur hidup kita!”

Pembaca ladies di luar sana, kalau kamu dikasih surprise begini, mau gak sih? haha!

Kata – kata calon suaminya untuk menggendut bersama sampai tua ini, bikin banyak netizen iri!

Meskipun fisiknya berdaging gitu, tapi dapat cowok yang gak mandang fisik itu, bener – bener luar biasa sih! Kamu mau jadi seperti cowok ini para jomblowan? Yuk belajar jadi Gentleman dulu ya 😀

Sumber : Bomb

Sumber Asal

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*