HELLO PULIS.. TENGOK NI SAJAT MARAH SAMPAI TERKELUAR SUARA JANTAN, HIHIHIHI LAWAKLAH.. TAPI DIA MARAH SIAPA TU..

Jom saksi kan Nur Sajat,sekarang Sajat berada dirumahnya. Sajat berada didalam bilik, ialah kan kadang kadang kau orang ni bebal tau, Nur sajat masuk youtube berbayar tau.

Ingat bayar Nur sajat sikit punya duit ka? Itu zaman bila, kan Sajat dah cakap kau sengal kau sengal kan susah. Nah sajat bagi secara live itu semuanya dengar berbayar. Marah betul Sajat pada orang yang bertanya soalan itu.

Tak itu pun tak boleh itu pun bengong, boleh tengok cerita cerita filem munafik apa semua tu, yang kata Che Ta pakai susuk ,boleh pula. Sajat kata ada otak pikir tu la bodoh. Sengal cakap kau bodoh tak faham ha sengal.

Jika anda tidak mahu membacanya anda terus scroll menonton video ini.

Jangan lupa like fb fanpage kami dibawah Video power Viral ini.

Jom saksi kan Nur Sajat,sekarang Sajat berada dirumahnya,Sajat berada didalam bilik,ia lakan kadang kadang kau orang ni bebal tau,Nur sajat masuk youtube berbayar tau,ingat bayar Nur sajat sikit punya duit ka?itu zaman bila ,kan sajat dah cakap kau sengal kau sengal kan susah ,nah sajat bagi secara live itu semuanya dengar berbayar.marah betoi sajat pada orang yang bertanya soalan itu,
Tak itu pun xboleh itu pun bengong,boleh tengok cerita cerita filem munafik apa semua tu,yang kata Che Ta pakai susuk ,boleh pula,Sajat kata ada otak pikir tu la bodoh.sengal cakap kau bodoh xfaham ha sengal.

semoga anda terus terhibur dengan kisah cerita ini ,tontonlah cerita ini sampai ke penhujungnya supaya anda ketahui jalan cerita ini.
Anda juga boleh scroll dibawah ada lagi cerita yang menarik buat anda tonton bersama sama keluarga dan rakan2,
Anda juga boleh share di fb atau dilaman sosial yang lain.

Terima kasih kerana sudi menonton kisah cerita yang dipaparkan sekian.

Jangan lupa like Fb fanpage kami dibawah.

Semoga anda terus terhibur dengan kisah cerita ini ,tontonlah cerita ini sampai ke penhujungnya supaya anda ketahui jalan cerita ini.

Sajat Tak Marah Dah

PETALING JAYA: Pemuda yang sebelum ini mempersendakan wajah anak angkat Nur Sajat pastinya tidak keruan apabila usahawan kosmetik itu hanya mendiamkan diri selama beberapa hari selepas lelaki berkenaan membuat permohonan maaf.

Malahan, lelaki yang dikenali sebagai Pian Kpop itu sebenarnya boleh menarik nafas lega apabila permohonan maafnya diterima Sajat.

Ia susulan tindakan Pian yang sekali lagi tampil memohon maaf tetapi ia dibuat memerusi ruangan komen di akaun Instagram milik Sajat pada Ahad.

“Salam akak Sajat… sihat ke tu… marah Pian lagi ke? Pian betul-betul minta maaf akak,” kata Pian sambil memuji produk keluaran usahawan itu.

Mesej tersebut dibalas Sajat sambil berkata: “Tak marah dah. Salam kosong-kosong. Lain kali jangan buat lagi. Take care (jaga diri) Pian.”

Image result for Sajat Tak Marah Dah

Sajat telah menerima permohonan maaf Pian.

Respons Sajat itu ternyata menceriakan hari Pian pada hujung minggu apabila dia memuat naik paparan skrin mesej berkenaan di laman sosialnya pada Ahad.

Pian yang mengucapkan kesyukuran turut memuji kemuliaan hati Sajat kerana sudi memaafkannya.

“Yeay!!! Kak Sajat tak marah Pian dah. Sayang Kak Sajat. Akak Sajat ni baik orangnya,” kata Pian yang mendapat pujian netizen kerana mengakui kekhilafannya dan tidak berputus asa meminta maaf.

Rabu lalu, Pian yang terkenal dengan video parodi di laman sosial memuat naik gambar Sajat bersama dua anak angkatnya tetapi disunting dan digantikan dengan gambarnya sendiri.

“Pian Minta Maaf, Cuma Nak Perhatian Kak Sajat”

Sajat yang berang dengan perkara itu memberi amaran untuk mengambil tindakan terhadap Pian berikutan lawaknya yang keterlaluan.

Pian kemudiannya mengakui tindakannya itu agak keterlaluan dan membuat permohonan maaf secara terbuka menerusi satu video yang dimuat naik di Instagram.

Pemuda itu turut berjanji tidak akan mengulangi perkara itu sambil memberitahu, tindakan keterlaluan tersebut dibuat semata-mata mahu meraih perhatian Sajat.

“Bukan apa, Pian nak perhatian daripada Kak Sajat sebab semua orang tidak mahu ambil perhatian pada Pian. Minta maaf Kak Sajat,” katanya.

Baca lebih lanjut di http://www.mstar.com.my/berita/berita-semasa/2017/09/10/sajat-tak-marah-dah/#QGZ7mr5i5hMdBzJE.99

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*