PELANCONG BIADAP TAMPAR PEGAWAI IMIGRESEN

GARA-GARA tertinggal pesawat selepas ditahan pihak Imigresen kerana tinggal melebihi tempoh, seorang pelancong warga asing bertindak mengasari pegawai dalam kejadian di Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai, Bali, Indonesia.

Dia diarahkan untuk menjelaskan kompaun akibat salah lakunya yang tinggal di Indonesia melebihi tempoh yang dibenarkan.

Menurut sumber berita Indonesia wanita itu telah tinggal secara haram di Indonesia selama 160 hari. Oleh sebab itu, dia dikompaun oleh pihak imigresen Indonesia.

Jumlah kompaun yang dikenakan adalah kira kira RM 100 untuk sehari.

Berang dengan tindakan yang dikenakan ke atas dirinya, wanita itu bertindak dengan melempang pegawai imigresen yang bertugas. Salah sendiri, kau yang patut kena lempang.

Walaubagaimanapun, wanita tersebut telah pun ditangkap pihak polis dan dalam proses untuk di hantar pulang ke negara asal.

Video penuh :

Sumber: indahnyaislam

kredit video viralkamiv

Seterusnya….

GADIS NIE PARKING KERETA SEMBARANGAN TIDAK TINGGALKAN NO HP, LELAKI TU TUNGGU SAMPAI SETENGAH JAM AKHIRNYA TIDAK TAHAN DAH.. TERUS BUAT CAM NI

Tontonilah video ini. Lihatlah akibat daripada tindakan pemandu yang tidak bertanggungjawab.

Kejadian ini berlaku di Malaysia. Seorang wanita telah meninggalkan keretanya merata-rata. Dia tidak meninggalkan nombor telefon untuk membolehkan kereta lain yang ingin keluar bagi menghubunginya.

Semasa wanita tersebut tengah membeli-belah, seorang lelaki yang ingin pulang mendapati keretanya tidak dapat keluar. Dia tidak dapat hubungi wanita tersebut untuk memanggilnya mengalihkan keretanya. Setelah lama tunggu, dia tidak lagi tahan. Dia pun memecahkan tingkap pada tempat pemandu, dan alihkan kereta tersebut.

Bila wanita tersebut balik, dia berasa hairan melihat keadaan keretanya itu. Mungkin itupun kali pertama wanita tersebut menemui perkara sebegini.

Dalam kejadian ini, boleh dikatakan lelaki tersebut terlalu marah. Akan tetapi, ini juga kerana wanita tersebut meninggalkan keretanya merata-rata tanpa memikirkan kepada orang lain. Ini juga balasan sebagai seorang yang tidak bertimbang rasa.

Jika kita melihat balik ke sekolah memandu, kita dididik tidak berbuat perkara sedemikian sebelum kita mula belajar memandu. Setiap peraturan dan undang-undang jalan raya kita sudah pun siap baca dan hafal.

Namun, setelah tamat, berapakah orang yang masih ingat akan peraturan tersebut? Kebanyakan orang menjadi orang yang mementingkan diri sendiri sahaja. Mereka tidak lagi memikirkan kemudahan orang lain asalkan dirinya selesa.

Apa-apa pun, jom tonton video di bawah. Gadis nie parking kereta sembarangan tidak tinggalkan no hp, lelaki tu tunggu sampai setengah jam akhirnya tidak tahan dah.. terus buat cam ni!! Saksikan
Sila tonton video:

Ni la jadi lau perempuan parking

Posted by Oh Gebang on Sunday, August 5, 2018

sumbet: Blogterkini

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*