Antara Raja Maksiat Paling Terkenal di Dunia. Terkejut Kalau Melihat Usia Mereka. Ada Ke Dari Malaysia?

Sejatinya seks merupakan kebutuhan batin yang selalu dibutuhkan oleh setiap makhluk hidup terutama manusia. Yah setiap orang pastinya memiliki hasrat dan gairah untuk melakukan hubungan intim. Terlebih bagi mereka yang sudah memiliki pasangan, berhubungan intim merupakan kewajiban yang harus selalu dilakukan.

Bahkan dalam kenyataannya banyak diantara orang-orang yang memiliki kecenderungan libido sangat tinggi, sehingga keinginan melakukan seks kerap timbul atau malah selalu manjadi bayang-bayang di setiap waktunya. Karena itu tak heran jika dibeberapa negara yang melegalkan seks bebas, banyak orang-orang yang bisa dengan mudah nya melampiaskan hasrat birahinya dengan orang lain, walau bukan pasangan resminya.

Karena merupakan bawaan lahiriah, Seks tidak bisa di ukur oleh apapun termasuk Usia dan jenis kelamin tidak menentukan seberapa besar kecenderungan seseorang untuk melakukan seks dengan pasangan. Beruntung bagi mereka yang terlahir dengan segala kemudahan, punya harta banyak, punya kekuasaan, dan juga punya status sosial yang tinggi di masyarakat. Dengan hal tersebut mereka bisa dengan mudahnya mendapatkan dan melampiaskan hasrat birahinya kepada lawan jenis.

Sosok-sosok pria dibawah ini adalah contoh nyatanya, dengan segala kelebihan yang mereka miliki mulai dari karir, kekuasaan, dan juga harta yang dimiliki mereka dengan mudahnya meniduri banyak wanita yang di inginkan. Mereka dikenal sebagai raja maksiat dunia karena memiliki libido luar biasa diatas manusia normal. Tak tanggung-tanggung ada yang mengaku telah meniduri lebih dari 1000 wanita semasa hidupnya.

Jangan Lupa Scroll Sampai Bawah Tengok Bandar Maksiat

Hugh Hefner

Raja maksiat terkenal pertama di dunia datang dari negara Amerika Serita, ia adalah Hugh Hefner. Ia merupakan bos besar dan pencetus perusahaan playboy yang kita kenal sekarang. Melihat sepak terjangnya sangat sulit menentukan berapa perempuan yang pernah dia tiduri di rumah mewahnya yang berjuluk Playboy Mansion. Hitungan kasar, minimal dalam rentang 2 ribu hingga 6 ribu wanita pernah merasakan sensasi tidur bersama dengannya.

Padahal jika meniliki masa lalunya ia merupakan tokoh yang biasa-biasa saja. Namun takdir berubah saat dia terjun ke dunia media, dan mulai mendirikan majalah Playboy yang penomal. Dia mengeluarkan edisi pertama Playboy pada 1953 dengan modal pribadi sebesar USD 600, dan biaya dari investor sebesar USD 6000-10 ribu.

Dengan mencuatnya penjualan Playboy, Hefner akhirnya mampu membeli Playboy Mansion di Chicago pada 1959, sebagai surga mesum bagi setiap orang. Hefner menikahi banyak perempuan. Belakangan, dia memutuskan melamar Cyrstal Harris yang baru berusia 24 tahun. Pada saat lamaran, usia Hefner sudah 86. Pernikahan keduanya masih bertahan sampai sekarang.

Silvio Berlusconi

Siapa yang tidak kenal dengan tokoh yang satu ini, Mantan Perdana Menteri Italia ini merupakan sosok penting dalam kesuksesan klub sepak bola AC Milan di Italia dan Dunia. Namun siapa sangka, sosok yang terlihat kalem ini merupakan sosok yang dikenal sebagai raja maksiat atau seorang playboy dari garis keras. Bahkan jika Anda tahu, karir politik dirinya berakhir buruk pada 2012 silam karena skandal seksnya dengan gadis dibawah umur mencuat ke permukaan.

Kasus tersebut bermula tepatnya empat tahun yang lalu, dimana usianya yang sudah mencapai kepala tujuh, namun hasrat seksnya masih seperti anak muda. Mantan Perdana mentri ini nekat mengajak tidur gadis 14 tahun di sebuah vila mewah miliknya.

Akibat skandal seks yang membuat parlemen dan rakyat marah, pada November 2012 Berlusconi mengundurkan diri dan digantikan oleh mantan Komisioner Eropa, Mario Monti. Kebiasaan seks Berlusconi dengan perempuan lebih muda sudah diendus oleh televisi Italia sejak 2010. Ada presenter televisi lokal bernama Barbara Guerra yang menyelinap masuk ke kamar pria 71 tahun itu setelah sebelumnya mereka berbincang intim.

Pemilik klub sepakbola AC Milan ini dalam bincang-bincang televisi April 2010, pernah berseloroh sudah meniduri setidaknya 30 persen wanita di Negeri Pizza. Ada tabloid gosip Italia iseng menghitung, minimal Berlusconi pernah menggoda atau meniduri 328 ribu perempuan sepanjang hidupnya.

Julio Iglesias

Penyanyi latin gaek ini sepanjang hidupnya lekat dengan julukan penakluk wanita. Tak sekadar gosip, Julio Iglesias memang kerap disoroti karena rutin gonta-ganti istri, mengawini diam-diam perempuan cantik dari minimal tiga benua, serta punya banyak anak. Julio mengklaim telah mengajak 3.000 lebih perempuan untuk tidur bersamanya ketika masih prima.

Sekarang dia berusia 73 tahun dan tidak lagi melakukan kegiatan seks berlebihan. Julio lebih kalem bersama dua istri dan delapan anak. Karir penyanyi asal Ibu Kota Madrid, Spanyol ini termasuk menakjubkan. Sampai saat ini Julio Iglesias diperkirakan sudah melepas 77 album yang terjual sebanyak 300 juta copy dalam 14 bahasa.

Warren Beaty

Aktor Hollywood ini dijuluki sebagai raja maksiat terkenal di dunia penakluk perempuan sejati. Warren Beatty disebut oleh para pewarta hiburan telah tidur dengan lebih dari 12 ribu perempuan. Tercatat selebritas perempuan dunia yang secara terbuka mengaku pernah bercinta dengan Beatty di antaranya Isabelle Adjani, Diane Keaton, dan ratu musik pop Madonna.

Aktor gaek bernama lengkap Henry Warren Beaty ini lahir pada 30 Maret 1937 di Richmond, Virginia, Amerika Serikat. Dia membintangi beberapa film Hollywood yang tak lekang oleh zaman. Misalnya saja ‘Bonnie & Clyde’ (1967), ‘Heaven Can Wait’ (1978), serta ‘Reds’ (1981).

Secara resmi, Beatty adalah suami dari aktris Annette Bening yang dinikahinya pada 1992. Dari perkawinan mereka dikarunia tiga orang anak, Kathlyn Elizabeth Bening Beatty, Ella Corinne Beatty dan Ben Beatty.

Fidel Castro

Fidel Castro adalah mantan presiden Kuba yang berkuasa 49 tahun lamanya. Dia adalah kepala negara paling getol melawan pengaruh Amerika Serikat sepanjang abad 20. Namun siapa sangka di luar perjuangan revolusioner mewujudkan cita-cita berdirinya sosialisme di Benua Amerika, Castro diakui banyak sobat dekatnya gemar meniduri perempuan. Sosok politikus kiri ini memang flamboyan. Hingga tak salah jika dirinya masuk dalam kategori tokoh terkenal yang suka maksiat.

Sang presiden itu, dalam film dokumenter sutradara Ian Halperin yang tayang 2008, mengaku sudah meniduri minimal 35 ribu wanita sepanjang hidupnya. Ada juga kabar bahwa setiap hari, ketika tubuhnya masih bugar, Castro tidur dengan perempuan berbeda. Ini dilakukan sepanjang empat dekade kepemimpinannya. Satu perempuan untuk bercinta di pagi hari dan satu lagi di malam hari.

Setidaknya, jika sekadar mengikuti catatan resmi, Castro menikah dua kali. Istrinya yang dinikahi sejak 1980 adalah Dalia Soto del Valle. Dari seluruh perkawinannya, Castro memiliki sembilan anak kandung yang sah.

Sumber

10 Bandar Utama Di Dunia Yang Terkenal Sebagai Lokasi Sarang Maksiat..!!!

Maksiat semakin berleluasa saban hari ke hari.. Sejajar dengan arus permodenan yang kian berkembang pesat, begitulah itu industri maksiat ini berkembang. Malah ianya turut menjadi tarikan pelancong untuk berkunjung di bandar-bandar utama ini…

Jadi jom kita selongkar antara lokasi sarang maksiat di Bandar-bandar utama dunia..

1. Pattaya, Thailand – Ibu Kota Pelacuran

Pattaya: Ibu Kota pelacuran Pattaya adalah syurga kepada aktiviti seks di dunia. Sebut apa jenis pelacuran, semua boleh didapati di sana termasuklah pelacuran kanak-kanak!. Thailand membenarkan aktiviti pelacuran dijalankan dengan sebebas-bebasnya bagi menarik minat pelancong-pelancong asing bertandang ke Thailand.
Di Pattaya, pelancong tidak perlu menunggu malam untuk memuaskan nafsu. Siang hari pun boleh jalan!

Pattaya sememangnya dipenuhi dengan pekerja-pekerja seks

2. Amsterdam – Ibu Kota Dadah

Amsterdam: Ibu Kota dadah
Amsterdam tidak perlu diperkenalkan lagi. Semua orang tahu bahawa Amsterdam adalah salah sebuah kota di Belanda yang menempatkan sebuah kelab gergasi Eropah iaitu Ajax Amsterdam. Namun, ramai yang tidak tahu bahawa Amsterdam adalah bandar yang membenarkan rakyat mereka menjual beli dan menggunakan dadah secara sah tanpa kekangan undang-undang. Bukan itu sahaja, bagi yang mempunyai naluri seks songsang, di sinilah tempatnya. Anda boleh berkahwin, memadu kasih atau bercekerama tanpa ada mata-mata liar yang memerhatikan anda. Syurga dunia!

Namun, yang peliknya mengenai bandar ini walaupun membenarkan penjualan dadah secara terang-terangan, ia tidak pula dipenuhi dengan para penagih tegar seperti di negara dunia ketiga! Pelik bukan?
Amsterdam meghalalkan penjualan dadah dan pelacuran

Teruskan Selongkar…

3. Manama, Bahrain – Ibu Kota Pesta

Manama: Ibukota pesta di padang pasir

Bandar Manama atau al-Manamah adalah ibukota bagi aktiviti malam bagi orang Arab. Terletak di negara Bahrain, bandar ini mampu membuatkan pengunjung menghabiskan malam dengan mabuk dan berjoget. Pengunjung terbesarnya adalah sheikh-sheikh Arab yang kehausan seks dan hiburan. Bandar Manama mula menghala kepada ‘kehancuran’ apabila pemerintah Bahrain mula berpandangan Liberal(bebas) dan mula menolak nilai-nilai moral dan etika Islam.

Bandar Manama merupakan bandar yang paling memalukan dunia Islam ditambah pula ia terletak di tanah para Anbiya dan Auliya. Inilah harga tinggi untuk dibayar apabila Allah swt memberikan kenikmatan duniawi. Nauzubillah.

4. Las Vegas – Ibu Kota Perjudian


Las Vegas: Ibukota Perjudian

Terang-terangan kota ini adalah kota maksiat apabila papan tanda untuk memasuki bandarnya tertera ‘Go on and Sin’. Hakikatnya, Las Vegas adalah sebuah kawasan tandus dan kering ketika sebelum diteroka untuk dijadikan kota perjudian. Kota ini dibuka ketika era pembangunan semula Amerika Syarikat selepas krisis ekonomi tahun 30-an dengan perjudian telah dikecualikan undang-undang pada 31 March 1931.

Kota ini berkembang secara berperingkat sehinggalah kepada kemuncaknya pada tahun 60-an apabila Howard Hughes(pernah dilakonkan oleh Leonardo DiCaprio dalam filem The Aviation) telah melabur jutaan ringgit untuk membuka pusat perjudian di sana. Pada tahun 80-an, Las Vegas sudah pun terkenal sebagai pusat pejudian terbesar di dunia sehinggakan diibaratkan bahawa seorang pope yang tua pun jikalau singgah bermalam di sana akan terpengaruh dengan kenikmatan duniawi di Las Vegas.
5. Rio de Janeiro – Ibu Kota Bogel

Rio de Janeiro: Ibukota bogel

Ibukota Brazil ini memang tidak pernah lari daripada pesta dan seks. Kota penuh dosa ini sering dihiasi dengan wanita-wanita sawo matang Brazil yang berseparuh telanjang dengan tanpa rasa malu berpelesiran di pantai-pantai dan resort. Pantai paling terkenal di Rio adalah Ipenama Beach yang terletak di selatan bandar Rio de Janeiro.

Saban hari, pantai ini dihiasi dengan pelbagai aktiviti maksiat seperti pesta tarian dan mabuk-mabuk malahan jangan terkejut jika terdapat warga tempatan atau pelancong asing melakukan hubungan terlarang secara terbuka di sini. Apa komen anda?

6. Moscow – Ibu Kota Disco

Moscow: Ibukota Disco
Kerajaan Rusia melarang aktiviti pelacuran dan aktiviti malam yang menjangkaui siang hari. Namun, ia masih boleh didapati di sini tanpa ada pihak berwajib melakukan serbuan. Sepertimana di tempat lain termasuk di Malaysia, dengan suapan wang, segala macam boleh jadi. Dan bergitulah juga di Moscow. Jika di saat pemerintah Soviet, disco dan lagu-lagu barat dilarang dibina dan dimainkan kerana bimbang rakyatnya terpengaruh dengan idealogi Barat. Namun, dengan runtuhnya rejim Komunis pada tahun 1991, budaya disco secara beransur-ansur meracuni rakyat Moscow dan Rusia.
Dan akhirnya Moscow menjadi terkenal sebagai destinasi tarian bogel gadis Rusia yang cantik dan tidak terlepas pandang juga tarian daripada kaum Adam yang menghiburkan hati wanita semasa Lady Night. Terliur? Penulis ingatkan supaya lupakan sahaja. Neraka jawapannya!.

7. Genting Highland – Ibu Kota Perjudian Asia

Genting:Ibukota perjudian Asia
Barang siapa beritahu penulis bahawa mereka ke Genting untuk sekadar makan angin, penulis langsung tidak percaya. Genting sudah sinonim dengan aktiviti perjudian dan pelacuran kelas atasan. Miskipun dihiasi dengan permainan-permainan seperti roller coaster dan hanging chair, tetapi itu hanyalah sampingan sahaja. Aktiviti paling utama di sini adalah perjudian dan pelacuran. Genting yang terletak di pergunungan negeri Pahang telah digelar The City of Entertainment kerana merujuk kepada aktiviti yang menghala kepada keseronakan dan hiburan di sana.
Genting adalah menduduki tempat sebaris dengan Las Vegas menurut kajian daripada majalah Forbes yang merujuk kepada keuntungan dan kemewahan infrastruktur di sana.

Genting..city of entertainment

8. Bali, Indonesia – Ibu Kota Maksiat

Bali:Ibukota maksiat
Pantai Bali sudah terkenal di seluruh dunia sebagai pantai yang cantik dan hebat servisnya. Ia sering didatang ribuan pelancong asing saban tahun terutama tahun-tahun sebelum peristiwa pengeboman Bali berlaku. Jika sudah didatangi pelancong asing, ia tidak akan lari daripada dosa yang utama ini, MAKSIAT!. Miskipun masyarakat Islam di sini adalah golongan minoriti kerana masyarakat beragama Hindu adalah paling dominan di sini namun ia tidak semestinya kerajaan Indonesia menganggap itu sebagai satu pengecualian.Bali hancur di sebalik keindahan pantainya. Saban hari, ia akan dihiasi dengan pelancong-pelancong asing yang tidak memakai seurat benang berjemur di pantai. Ia bukan sahaja merosakkan rakyat tetapi merosakkan nama Indonesia sebagai negara paling ramai rakyat yang beragama Islam.

9. Tijuana, Mexico – Ibu Kota Maksiat

Orang-orang di jalanan kini boleh mendapatkan ubat-ubatan haram untuk dijual, Terdapat kelab bogel menggalakkan “tangan” dengan strippers, dan penjualan minuman keras tequila adalah murahdi Tijuana. Keselamatan tidak pernah menjadi keutamaan di sini.

10. Amsterdam, Netherlands – IbuKota Maksiat


Tidaklah menjadi satu kehairanan apabila anda mendapati sebuah cafe menjual sehingga 5 KG ganja sehari tidak kira samada melalui teh, dalam bentuk rokok, dalam pai, kek dan juga brownies di bandar Amsterdam.

~Percayalah bahawa bencana yang berlaku kini adalah disebabkan melimpahnya maksiat dan jauhnya manusia daripada pengabadiannya kepada Allah swt.
kredit to takusahrisau.com

Sumber : Tapautips

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*