AKIBAT DARI TABIAT BURUK TERSEBUT. LIHAT APA YANG DOKTOR KELUARKAN DARI DALAM PERUT GADIS INI… TONTON VIDEO PENUH PADA ARTIKEL

DOKTOR bedah di sebuah Hospital di Mangystau, Bandar Aktau, Kazakhstan baru-baru ini berjaya mengeluarkan gumpalan rambut dari perut seorang remaja perempuan.

Gumpalan rambut tersebut berwarna coklat kehitaman, memiliki ukuran 35 x 13 cm dengan berat 3,65 kilogram dan kelihatan seperti bentuk bayi yang baru lahir.

Dipetik dari Daily Mirror, Jumaat (27/7/2018), Pengarah Jabatan Bedah,Sultanbek Tumashev menyatakan yang gumpalan rambut tersebut hampir memenuhi perut gadis tersebut.


Pembedahan mengeluarkan gumpalan rambut


Setelah Sultanbek menyiasat melalui ibubapa gadis tersebut, diketahui gadis tersebut mempunyai tabiat mengunyah rambut dan menelan rambut. Akibat adanya gumpalan rambut itu, gadis tersebut memiliki tubuh yang kurus kerana kurang nutrisi.


Dia juga sering mengalami mual-mual sejak dua tahun terakhir, sehingga rasa sakitnya memuncak dan akhirnya dibawa ke hospital.


Setelah dilakukan pembedahan, doktor optimis bahawa gadis tersebut akan sembuh seperti sediakala dan telah dibenarkan pulang.


Nasib baik dia sempat diselamatkan dengan dibawa ke hospital dan dilakukan pembedahan. Akibat dari tabiat yang luar biasa memburukkan diri sendiri.

Apapun kita harapkan semoga beliau tidak mengulangi lagi tabiat buruk tersebut.

Tonton VIDEO Pembedahan Mengeluarkan Gumpalan Rambut Itu Di Sini

Apa Pendapat Anda?

Silakan SHARE Dan Semoga Bermanfaat.

Sumber : Daily mail / Youtube / terjemahan Oleh Beritakopak.org

Seterusnya…

HAHAHA.. LUCU GILERR REAKSI AWEK-AWEK JEPUN PERTAMA KALI MAKAN DURIAN..

Hahaha.. Lucu gilerr Reaksi awek-awek jepun pertama kali makan durian..
Reaksi mereka memang mantap!! haha.. lucu giler tengok awek-awek jepun pertama kali makan durian.

Bukan semua negara ada durian sebenarnya. Banyak orang kat luar tidak pernah lihat atau pun dengar nama durian. Kalau cakap dengan mereka apa tu durian, mereka akan rasa sangat binggung,

tak tahu apa benda tu. Buat pertama kali tunjukkan buah durian kat depan mereka, mereka akan rasa terkejut tengok ada banyak duri kat luar durian tu. Ayat pertama yang mereka cakap pasti ialah “Benda ni boleh makan ke”?

Sama dengan reaksi yang awek-awek jepun dalam video ni. Bila durian telah dipotong dan tunjukkan isinya kepada awek-awek jepun tu, mereka rasa agak jijik terhadap isi durian ni.

Mereka cuba hidup apa bau durian ni. Bila hidup muka mereka ubah dah.. haha.. Pasti mereka cakap dalam hati mereka: Apa bau ni?Kenapa busuk sangat bau durian?

Mereka cuba makan durian ini tengok apa rasa durian, ada yang cakap tidak sedap tapi ada yang cakap sedap. Ada yang suka tapi ada juga yang tak suka. Kegemaran setiap orang tidak sama.

Durian ialah raja buah-buahan kat negara kita. Ia bukan sentiasa ada sepanjang tahun, ada masa tertentu saja durian ni akan tumbuh. Jom sama-sama lihat reaksi awek-awek jepun makan durian.

Sila Tonton Videonya…

Apa kata anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Kongsi Ya. Terima Kasih.!!

mybktv

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*